Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> Pomoc >> oś czasu w edytorze
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 12 października 2011 14:57
cześć,
mam nadzieję że nie poruszam tematu, który pojawił się już wcześniej na forum. przeglądałem je, przyznam że dość pobieżnie, ale nie znalazłem odpowiedzi na to pytanie. mianowicie u niektórych w edytorze map widzę oś czasu, umożliwiającą zmiany mapy podczas grania (obiekty się dobudowują) - u mnie brakuje tej funkcji. z tego, co wyczytałem dotychczas, nie jest to spowodowane żadnym modem, a było w grze oryginalnie. jak można sobie taką oś czasu wobec tego 'sprawić' i czy jest to w ogóle możliwe?

pozdrawiam!
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 29
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 12 października 2011 19:50
Jaką masz wersje gry?
Czy instalowałeś najnowszy patch? Jeśli nie zachęcam do zapoznania się z tym tematem.
Ian
Użytkownik
Dołączył: 18 maja 2011
Skąd: Stargard
Ulubiony pojazd: Freightbus
Stary post 12 października 2011 20:35
Jest to: Mod City Growth dostępny tutaj:
http://forum.paradoxplaza.com/forum/showthread.php?526328-MOD-City-Growth .
Pozdrawiam.
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 13 października 2011 12:24
dziękuję za pomoc.
jak widzę, by móc cokolwiek ściągnąć czy w ogóle być obecnym na forum paradox muszę zarejestrować grę on-line, tak?
moja wersja to 1.0.15. czy patch 1.0.21, który mamy na stronie rozwiązuje problem braku osi czasu? (oraz czy zawiera wszystko, co miały poprzednie patche, jeśli chodzi o komunikację - nie mam na myśli poprawek błędów, a raczej dodatki?)
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 29
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 13 października 2011 18:32
Ja nie używam moda Mod City Growth.
Poczynając od patcha 1.0.17 oś czasu jest dodana. Więc zachęcam do aktualizacji gry do wersji 1.0.21.
piotrekmkm
Użytkownik
Dołączył: 12 maja 2011
Wiek: 23
Skąd: Katowice
Ulubiony pojazd: MAN NL273 Lion\'s City
Stary post 13 października 2011 21:51
Mi oś czasu w edytorze pojawiła się dopiero jak się aktywuje kody w grze, trzeba wejść do foldera Cities in Motion w Moich Dokumentach (na windows vista ja/dokumenty) , następnie edytować plik settings zmieniając w nim linijkę $debug = false na $debug = true
i od teraz oś czasu w edytorze powinna się pojawić (radze wtedy uważać na klawisze f1,f2... jeśli nie chcesz grać na kodach)
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 18 października 2011 11:18
gra zaktualizowana do 1.0.21 jak radziłeś, was.
oś czasu jednak nie pojawiła się. również po edycji pliku settings. nie występuje ani ona, ani kody (nie interesują mnie, ale sprawdziłem jakby co).
podobny problem mam z modami (budowa linii tramwajowej z puzzli oraz polski region). o tyle, o ile pierwszy w ogóle nie występuje w grze, tak z drugim wyłącza mi się przy wczytywaniu mapy (zarówno gdy gram kampanię, piaskownicę czy próbuję edytować jakąś mapę). wiem, że sporo problemów, przy których proszę o pomoc, ale byłbym niezmiernie wdzięczny.
budowałem mapę Poznania, współczesną - chciałem zmontować z historycznym rozwojem. na marginesie wkrótce podrzucę jakieś screeny centrum, które zbudowałem dotychczas. pozdro!
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 23 października 2011 15:02
podbijam pytanie!
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 29
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 23 października 2011 16:07
wstaw tu zawartość pliku log_metro.txt znajdziesz go w ../Moje Dokumenty/Cities in motion/
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 23 października 2011 19:00
Opened log in "userdata/log_metro.txt".
Debug-mode disabled
Version: 1.0.21
initializing FMOD...
[done]
initializing OpenGL-window...
[done]
Loaded language "pl"
Engine initialization finished
Loading ui...
[done]
Loading addon "addons/mappack01"...
[done]
Loading addon "addons/munich"...
[done]
Loading addon "addons/vehiclepack04"...
[done]
Loading addon "userdata/addons/budowa linii tramwajowej z puzzli"...
[done]
Loading addon "userdata/addons/was_regions"...
[done]
Loading achievements...
[done]
Loading main menu...
[done]
Start map editor
Loading editor...
Error: File "addons/was_regions/scripts/poland.script" not found!
Error: Runtime error in "metro/scripts/environment.script" at line 188: Internal error!
Closed log in "userdata/log_metro.txt".
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 29
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 23 października 2011 20:29
kryzys oba mody tj. polski region oraz linia tramwajowa z puzzli są źle zainstalowane.

- Mod "budowa linii tramwajowej z puzzli" wrzucasz sam plik eis_os_trampuzzle_04.gs do ../Moje Dokumenty/Cities In Motion/addons/
- Mod was_regions wrzucasz do ../Program Files/Cities In Motion / addons/ (ścieżka standardowa). Ten mod wrzuciłeś w złe miejsce.

Myślę że problem nie powinien już istnieć.
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 23 października 2011 20:55
ale wstyd..
chciałem mieć po prostu porządek niczym w pluginach do sc4. ale wstyd i tak pozostaje.
jednakże wciąż nie mam pojęcia co z timelinem, który winien być chyba od razu przy aktualizacji patchem do 1.0.21. jakieś pomysły? bo inne drobnostki się zaktualizowały jak np. numer linii przy pojeździe etc..
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 29
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 23 października 2011 21:07
Możesz wykonać screen'a swojego edytora map? i go tu wrzucić.
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 23 października 2011 21:19
z chęcią, ale jak widzę mam problemy ze screenshotami. aaaach, wybaczcie iż tak truję - mianowicie przy próbie zwykłego screenshota - czarne tło. podobnie przy użyciu programu, który specjalnie ku temu ściągnąłem moment temu - faststone capture 5.3. czegóż nie wiem, by zrobić zwykły zrzut?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 29
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 23 października 2011 21:45
Zminimalizuj okno gry, tzn. w ustawieniach gry musisz odznaczyć opcję Full Screen wtedy zrzuty ekranu wychodzą prawidłowo.
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 23 października 2011 21:58
oto i mój edytor oraz fragment centrum Poznania, które montuję (a właściwie montowałem, jak mówiłem, chcę się przerzucić na większą mapę + tworzyć z timeline):

was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 29
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 24 października 2011 18:11
Więc tak będziemy kombinować z tym timeline.

Otwórz w notatniku plik settings.script znajdującym się w ../Moje Dokumenty/Cities in motion/.
Następnie w sekcji // misc znajdź linijkę $debug = false; i zmień na $debug = true;.
Ostatnim krokiem jest dopisanie na końcu linijkę $disableDebug = false;.

Jak nie zadziała to spróbuje podać inny sposób
kryzys
Użytkownik
Dołączył: 12 października 2011
Wiek: 24
Skąd: Poznań
Stary post 24 października 2011 20:48
przepięknie, działa wszystko pięknie!
podziałało dopisanie ostatniej linijki - akurat debug=true już był.
dzięki wielkie wobec tego i od razu zaczynam pracę nad historycznym Poznaniem.
pozdro!
Strona Główna >> Pomoc >> oś czasu w edytorze

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
Cities in motion 2: Budynki europejskie - Ogłoszone
W marcu do naszej dyspozycji będzie nowy europejski styl. Oprócz budynków dostaniemy również mapy i scenariusze...
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 46%
Tak, planuję niebawem kupić 18%
Kupię, gdy nieco stanieje 17%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 7%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 12%
Łącznie głosów 140
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u