Nick:
Hasło:
FORUM
Strona Główna >> Pomoc >> Cities in Motion
independent
Użytkownik
Dołączył: 10 maja 2011
Stary post 10 maja 2011 11:30
Witam! Niedawno kupiłem w empiku grę Cities in Motion. Gra pomimo kilku wad jest fajna. Nurtuje mnie kilka pytań dotyczących jej.

1. Czy wybierając rok np. 2010 mamy dostęp jedynie do tych najnowszych pojazdów, a starych (np. z 1980) już nie widać?

2. W jaki sposób mogę pobrać patch do gry, kiedy nie pobierałem gry przez platformę Steam?
* Spróbowałem pobrać ten patch z tej platformy i wtedy miałem grę z patchem 1.17, ale już bez języka polskiego.

3. Czy nowe rozszerzenie będzie dostępnę jako forma zakupu czy jedynie jako patch rozszerzający?

Pozdrawiam
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 10 maja 2011 12:43
Witaj

AD 1. Tak w roku 2010 dostępne są 4 pojazdy. Stare pojazdy np. z 1980 są nie dostępne.

AD 2. Patch w wersji 1.0.17 możesz pobrać z tąd

AD 3. Dostępne są rozszerzenia płatne wydawane przez twórce gry Colossal Order oraz bezpłatne tworzone przez graczy.
independent
Użytkownik
Dołączył: 10 maja 2011
Stary post 10 maja 2011 13:14
Patch sprawdziłem i działa, trzeba jedynie zmienić katalog w instalatorze, bo nie dopisuje "Paradox Interactive".

1. W jaki sposób można zmienić ładowność pojazdów?
2. Katalog addons ma być założony w katalogu z grą czy w katalogu w dokumentach? Bo ani w jednym ani drugim wypadku nie pojawiały mi się pojazdy, które wypakowywałem do tego katalogu.
Ostatnie (liczę ) pytanie.
3. Gdzie powinno się wypakować mody? W instrukcji pisze, że do katalogu z grą, ale czy cały folder "metro" czy jedynie pliki w nim?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 10 maja 2011 14:01
1 -> Ładowność możesz zmienić poprzez edycję pliku objects.gs lub mogę wstawić tu moją wersję pojemności pojazdów (w miarę realne)
2 -> Katalog addons powinien być w (..\Documents\Cities In Motion\addons)
3 -> mody wypakuj do katalogu z pkt 2.
independent napisał: czy cały folder "metro" czy jedynie pliki w nim?

nie za bardzo rozumiem...
independent
Użytkownik
Dołączył: 10 maja 2011
Stary post 10 maja 2011 23:32
np. spakowany mam mod na niepsujące się wozy i mam tak metro->scripts->player.script
mam wrzucić do katalogu addons jedynie player.script czy całe "metro"?

Otworzyłem plik objects.gs, programem GSFileViewer, ale nie wiem który plik trzeba edytować żeby zmienić ładowność

Pozdrawiam
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 11 maja 2011 09:16
independent napisał:
mam wrzucić do katalogu addons jedynie player.script czy całe "metro"?

całe "metro"

independent napisał:
Otworzyłem plik objects.gs, programem GSFileViewer, ale nie wiem który plik trzeba edytować żeby zmienić ładowność

Po otworzeniu pliku objects.gs przechodzisz do folderu vehicles. W nim masz foldery z pojazdami. W każdym folderze pojazdu edytujesz plik z rozszerzeniem *.script.
Uwaga:
Pojazdy przegubowe i metro wymagają edycji kilku plików (np. w bus-10 edytujemy pliki bus10a.script oraz bus10b.script)
independent
Użytkownik
Dołączył: 10 maja 2011
Stary post 12 maja 2011 14:28
Dodawanie modów i autobusów do gry jest niezwykle trudne, gdyż każda instrukcja jest pisana inaczej i są niedokładne.
Ściągnełem autobus Jelcz M11.
W instrukcji pisze żeby wypakować folder JelczM11 do "D:/gry/cities in motion/addons/JELCZM11"
W moim przypadku wygląda to tak:
"C:/pliki programów (x86)/paradox interactive/cities in motion/addons/JELCZM11"
czy to jest dobry katalog?
kiedy spróbowałem dać katalog addons do katalogu metra gra wyłaczyla się
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 12 maja 2011 16:42
Ogólnie sprawa z tym folderem wygląda tak:

Folder "addons" może znajdować się w 3 miejscach:
najczęściej:
< Moje Dokumenty > Cities In Motion / addons
często:
< miejsce instalacji gry > Cities In Motion / addons
rzadko: (osobiście niespotkałem jeszcze moda którego należało by tu umieścić)
< miejsce instalacji gry > Cities In Motion / metro / addons
arusbak
Użytkownik
Dołączył: 23 kwietnia 2011
Wiek: 29
Skąd: Bydgoszcz
Ulubiony pojazd: Pesa 122N
Stary post 19 maja 2011 15:42
Jaka linijka odpowiada za ładowność?
Otworzyłem plik objects.gs, programem GSFileViewer, następnie po otworzeniu pliku objects.gs przechodzę do folderu vehicles, edytuję plik z rozszerzeniem *.script. ale nie wiem, która linijka za to odpowiada
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 19 maja 2011 16:23
this.capacity - odpowiada za pojemność pojazdu
arusbak
Użytkownik
Dołączył: 23 kwietnia 2011
Wiek: 29
Skąd: Bydgoszcz
Ulubiony pojazd: Pesa 122N
Stary post 19 maja 2011 17:38
ok, dzięki za info
arusbak
Użytkownik
Dołączył: 23 kwietnia 2011
Wiek: 29
Skąd: Bydgoszcz
Ulubiony pojazd: Pesa 122N
Stary post 19 maja 2011 21:49
was38, mógłbyś wrzucić tu swój plik ze zmienioną pojemnością pojazdów? Nie wiem co jest nie tak, ale po edycji plików gra przy wczytywaniu mapy wychodzi do windows, a robiłem wszystko tak, jak to było już wcześniej opisane.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 20 maja 2011 11:37
Mógłbym, z tym że musiałbyś wypakować cały plik objects.gs.

Edit 20-05-2011 13:00

Przedstawię sprawę zmiany pojemości pojazdów nieco bardziej szczegółowo na przykładzie bus1 i bus10.

Na początku najlepiej wykonać kopie zapasową pliku objects.gs by w razie komplikacji mieć możliwość powrócenia.

1. Wykonujemy czynności zaznaczone na poniższym zdjęciu.

2. Na pliku bus01.script, klikamy prawy przycisk myszy i wybieramy opcję Edit.

3. Przechodzimy do linijki this.capacity =, jak przedstawiono na poniższym zdjęciu. W moim przypadku jest to wartość 20 (oryginalnie jest 10).


4. Na poniższym zdjęciu przedstawiono autobus 10 (przegubowy), w którym za pojemność odpowiadają 2 pliki oznaczone literami A i B.


Aby zobrazować, który plik odpowiada, za którą część pojazdu, spójrz na zdjęcie poniżej.

Na koniec pozostaje już tylko zapisać dokonane zmiany poprzez przycisk Save to new GS file.... Następnie wybieramy plik objects.gs i nadpisujemy.

Myślę że to pomoże chodź trochę.
independent
Użytkownik
Dołączył: 10 maja 2011
Stary post 26 maja 2011 11:12
was38 dzięki za instrukcję, teraz wszystko jest czytelne

moja gra jest chyba jakaś dziwna.. robię wszystko tak jak opisujesz, ale kiedy chce już nadpisać plik objects.gs występuje mi błąd "System.IO.DirectoryNotFoundException: Nie można odnaleźć ścieżki.."
i niżej są podane jakieś ścieżki.. O co chodzi?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 26 maja 2011 13:25
independent jeśli przy nadpisywaniu pliku występuje jakiś błąd to zapisz plik w innym miejscu. Następnie zastąp plik oryginalny tym przed chwilą zapisanym.
independent
Użytkownik
Dołączył: 10 maja 2011
Stary post 26 czerwca 2011 11:15
Witam!

1. Od pewnego czasu zauważyłem, że podczas postoju autobusu/tramwaju na przystankach nie wszyscy ludzie zdążają wsiąść. Czasem zdarza się to nawet kiedy 2 czy 3 autobusy jadą za sobą. Zmieniałem wcześniej prędkość i ładowność autobusów. Czy to mogło mieć jakiś wpływ na ten błąd?

2. Często zdarza mi się, że mając np. 20 autobusów na długiej linii wszystkie one jeżdżą za sobą, a później jest długa przerwa w ich kursowaniu, co więcej przez to zarabia tylko jeden czy dwa autobusy, a reszta jeździ pusta. Staram się wycofywać autobusy i wprowadzać je znowu na trasę, ale to nic nie daje.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 27 czerwca 2011 20:50
ad 1. u mnie to również występuje, lecz ja nie traktuje tego jako błąd.

ad 2. korki, jakieś zatrzymanie i "rozkład" obraca się do góry nogami - norma przy długich trasach. Wycofywanie i ponowne wprowadzanie do ruchu nie ma sensu.
MatMn
Użytkownik
Dołączył: 21 czerwca 2011
Stary post 28 czerwca 2011 14:56
Dobre jest tez to ze wracają do standardowego rozkładu po usunięciu zatoru (np. wypadku albo protestu).
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 28 czerwca 2011 15:48
o ciekawe, tego nie udało mi się zaobserwować.
MatMn
Użytkownik
Dołączył: 21 czerwca 2011
Stary post 28 czerwca 2011 20:27
No raczej tak jest. Jak grałeś w Traffic Giant to robił się zator i jechał jeden za drugim a tutaj zaczynają nadrabiać przez krótkie postoje na przystankach. Jak puszczasz autobus to na pierwszym przystanku chwile stoi a gdy już są opóźnione jest tak ze na posty przystanek podjeżdża i zaraz odjeżdża
timon
Użytkownik
Dołączył: 22 lipca 2011
Stary post 22 lipca 2011 18:26
Hej, możecie mi przesłać ten plik objects.gs, bo nie mogę go nigdzie znaleźć w folderze z grą. Pozdrawiam.
jeanlukas
Użytkownik
Dołączył: 27 lipca 2011
Wiek: 34
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805Na
Stary post 27 lipca 2011 04:13
Witam

A czy jest możliwość żeby zwiększyć ilość wagonów dla tramwajów? Np zrobić trzy-wagonowy?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 27 lipca 2011 10:46
Jest to możliwe.
jeanlukas
Użytkownik
Dołączył: 27 lipca 2011
Wiek: 34
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805Na
Stary post 27 lipca 2011 20:54
A w jaki sposób można to uczynić? Bo wydaje się to bardziej skomplikowane niż zwiększenie liczby pasażerów... A jeszcze dodatkowe pytanie Czy da się zwiększyć ( wydłużyć przystanki) tak aby mogły na nich zatrzymywać się dwa dłuższe tramwaje (np dwa dwu-wagonowe)?

timon
Użytkownik
Dołączył: 22 lipca 2011
Stary post 31 lipca 2011 14:13
Właśnie jak powiększyć liczbę wagonów i zrobić dłuższe przystanki, żeby dwa autobusy się zatrzymywały?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 4 sierpnia 2011 17:09
jeanlukas, timon który tramwaj chcecie powiększyć? Wykonam go a Wy porównacie kody.

W późniejszym czasie może wstawie tu plik pdf jak krok po kroku się to robi. (na razie mam mało czasu by się za to wziąć)

------------
zrobić dłuższe przystanki

Nie da się, przynajmniej ja nie znam na to metody.
wiechu
Użytkownik
Dołączył: 7 sierpnia 2011
Stary post 7 sierpnia 2011 20:01
Może mi ktoś podesłać ten plik z realną liczbą. Np 50 na mały 80 na duży. Mi wyskakuje błąd jak chce edytować.
Dzięki wielkie.
iwanracing
Użytkownik
Dołączył: 8 sierpnia 2011
Stary post 8 sierpnia 2011 22:08
a ja miałbym do Was pytanie... który plik (które linijki) trzeba edytować, by zmniejszyć awaryjność pojazdów ? nie chcę modów do całkowitego zniesienia awaryjności, ale chciałbym zmniejszyć oryginalnie przypisane wartości... jest to możliwe ?
xsoner
Użytkownik
Dołączył: 24 kwietnia 2011
Wiek: 26
Skąd: Piotrków Trybunalksi
Ulubiony pojazd: MAN NL202
Stary post 9 sierpnia 2011 11:04
" $reliability = 0.75; " im większa wartość tym większa niezawodność, to co zostaje czyli w tym przypadku 0.25 to szansa na awarie
A i 1.00 to będzie 100% niezawodności jak by co
jeanlukas
Użytkownik
Dołączył: 27 lipca 2011
Wiek: 34
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805Na
Stary post 9 sierpnia 2011 14:29
was38 widziałem mod, ale tylko do niemieckiej wersji gry i był tam trzy-wagonowy tramwaj Pavlow Elektrica (nie wiem jak to się piszę) i próbowałem już pary razy z tym modem ale faktycznie jest tylko do wersji niemieckiej
link: http://www.citiesinmotion.net/index.php?page=DatabaseItem&id=32.

Tak więc jak dało by się coś zrobić dla polskiej wersji było by super
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 15 sierpnia 2011 17:20
jeanlukas jak na razie mam problem z tym tramwajem trzy wagonowym. Gra nie chce go zobaczyć. Mimo wszystko cały czas próbuje.
Oski2510
Użytkownik
Dołączył: 20 sierpnia 2011
Stary post 20 sierpnia 2011 13:12
Witam
Jestem nowym użytkownikiem i mam parę pytań.
A więc chciałbym dodać kilka autobusów i tramwajów do mojej gry, tylko nie wiem gdzie?
Wiem że to brzmi śmiesznie, ale nie mam rzadnych folderów m. in. wyżej wymienionych (np. addons itd.) i nie wiem gdzie wrzucić te pliki??
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 20 sierpnia 2011 17:30
Przy każdym modzie, dodatku czy też mapie jest podane jak instalować je.

W kwestii folderu "addons" to tworzysz go sam, a gdzie to masz w tym wątku post 8.
MZK_Wwo
Użytkownik
Dołączył: 20 października 2011
Stary post 20 października 2011 23:15
siemka wszystkim mam problem z gra gdyz gra uruchamia mi sie na laptopie dobrze wszystko chodzi bez zarzutów tylko kiedy chce wlaczyc piaskownice i np miasto amsterdam to wlaczy sie normalnie tylko ze gra sie zacina i jak postawie przystanek gra staje i wylacza sie sama... co z tym moge zrobic?prosze o jakas pomoc
adrian033
Użytkownik
Dołączył: 22 października 2011
Stary post 22 października 2011 13:11
witam mam problem z tym modem jak już edytuje ten plik i wejde do gry to niestety nie u wszystkich pojazdów zwiększyła się pojemność a jestem pewny że wszystkim zwiększyłem gdzie moge robić błąd ??
adrian033
Użytkownik
Dołączył: 22 października 2011
Stary post 22 października 2011 13:28
i jeszcze jedno pytanie jak znieść awaryjność pojazdów bardzo proszę o pomoc
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 22 października 2011 22:09
adrian033 Polecam program CiM Vehicle Modder 0.1 do pobrania ze strony, niedługo również w naszym dziale download
wiechu
Użytkownik
Dołączył: 7 sierpnia 2011
Stary post 23 października 2011 11:14
Z tego co widzę, to ten program działa jedynie pod oryginalną grę tak ?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 23 października 2011 16:02
Nie za bardzo rozumiem pytania
wiechu
Użytkownik
Dołączył: 7 sierpnia 2011
Stary post 23 października 2011 18:59
Bez steama mi nie działa. Nie wyszukuję ścieżki. Ścieżka jest napisana pod steam.
kuracyja
Użytkownik
Dołączył: 29 października 2011
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: MB Conecto
Stary post 29 października 2011 12:07
Witam.

Od dawna gram CiM, od 2 tygodni mam patcha 1.0.18 (ten co m.in. umożliwiał zmienianie nazw przystanków).
No i nie mogę zmienić nazw przystanków. Proszę o pomoc.

Za pozytywną odpowiedź i udzieloną pomoc z góry dziękuję
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 29 października 2011 16:18
wiechu CiM VehicleModder działa zarówno dla wersji steam jak i wersji pudełkowej.

kuracyja Zachęcam do instalacji patcha 1.0.21.
Czy instalowałeś mod Numer linii lub/i Ustaw sobie numer linii?
kuracyja
Użytkownik
Dołączył: 29 października 2011
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: MB Conecto
Stary post 29 października 2011 17:49
O 16 sobie zainstalowałem.

Mam moda Ustaw sobie nr linii.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 29 października 2011 18:47
to właśnie ten mod nie jest kompatybilny z nowymi patchami, dlatego nie masz zmiany nazwy przystanku.
wilczek
Użytkownik
Dołączył: 15 stycznia 2012
Stary post 15 stycznia 2012 23:22
A u mnie taki problem iż wszystko zmieniłem za pomocą GSFileViewer, zapisuje do nowego pliku... i zweicha.. program po pewnym czasie się zatrzymał i nie da się nawet wyłączyć.. Widać że zapisywał waterbus..

Edit
Po pewnym czasie zwiechy wyskoczyło, że sukces w zapisie
Edit1
Wchodzę do gry daję nową kampanie a tam nadal w autubusie pojemność 10.. a zmieniłem na 25... Ah i jeszcze jak czytałem wyżej ma być folder addons, ja takiego nie posiadam plik objects jest w głównym folderze gry.
Torcida
Użytkownik
Dołączył: 16 marca 2012
Stary post 18 marca 2012 15:16
Chce zapisać plik ze zmianą w objects ale wyskakuje mi błąd System.IO.DirectoryNotFoundException was38 napisałeś zeby zapisać go gdzie indziej i potem go skopiować do pliku z grą dopiero ale ten plik ktory zapisze ma 0 kb.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 19 marca 2012 12:29
Spróbuj jeszcze raz zapisać, plik powinien mieć podobną wagę.
dynilson
Użytkownik
Dołączył: 2 kwietnia 2012
Stary post 5 kwietnia 2012 00:42
witam , mam problem z tramwajami, gdy wpisze np. pojemnosc 160 (4x40) w grze wyswietla 75 gdy wpisze 110 (2x55) pojemnosc wynosi 60 mial ktos taki problem?
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 6 kwietnia 2012 19:03
Jaki tramwaj? Screen też byłby przydatny.
matsob32
Użytkownik
Dołączył: 31 lipca 2011
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: Bombardier Cityrunner
Stary post 14 kwietnia 2012 20:58
W jakim folderze mogę znaleźć miasto początkowe (oczywiście w objects.gs) ? Dziękuję za odpowiedzi i pozdrawiam.
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 12 maja 2012 15:57
Witam!
Jest szansa na wytłumaczenie, jak zainstalować ten trzy wagonowy tramwaj pavlov elektronika?
Jest mi potrzebny, a sam nie umiem go zainstalować
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 13 maja 2012 17:23
Przepraszam za doble post.
Was38: Zrobisz poradnik jak dodać wagon? Potrzebuje np.: dwu wagonowego składu tramwaju, który jest na początku gry. Ten co mieści 25 osób (wtedy będzie 50 )
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 13 maja 2012 17:42
Próbowałem już coś takiego robić, lecz gra takiego zestawu nie widziała
Na dzień dzisiejszy gdzie popełniam błąd nie wiem.
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 13 maja 2012 18:44
Ja robię z poradnikiem: http://www.citiesinmotion.net/index.php?page=Thread&threadID=689
Na razie nie mogę dojść to sedna, bo nie działa ale jak wyjdzie to powiem i pomogę
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 13 maja 2012 19:17
Klon mi wychodzi ale już dwa klony połączone w jeden zespół nie...
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 13 maja 2012 19:30
A mi wyszło, tylko że nadpisał stary Zaraz pomyślę
http://www.citiesinmotion.net/index.php?page=Thread&threadID=935
mati555
Użytkownik
Dołączył: 18 kwietnia 2012
Stary post 13 maja 2012 20:03
HURRA!!!
Udało się, mam dwu wagonowy skład.
Trzeba robić to w folderze metro/obiekty(po angielsku oczywiście)/pojazdy/i tu robimy folder. Robiłem według:
[link=]http://www.citiesinmotion.net/index.php?page=Thread&threadID=935

A także z tym z klonem

silesianin
Użytkownik
Dołączył: 5 kwietnia 2012
Stary post 21 lipca 2012 22:22
Witam. Ja mam takie pytanie - mianowicie czy można zmienić pojemność i cenę pojazdów, które zostały ściągnięte? Jeśli tak, to proszę o wyjaśnienie jak tegodokonać. Z góry dzięki.
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 20
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 1 sierpnia 2012 19:46
Witam, ja jeszcze z prośbą wyjaśnienia do was38. Chciałem zwiększyć pojemność pojazdów,
i wykonuję wszystkie punkty po kolei, niestety zatrzymałem się w tym momencie:

"Na koniec pozostaje już tylko zapisać dokonane zmiany poprzez przycisk Save to new GS file.... Następnie wybieramy plik objects.gs i nadpisujemy."

Nic z tego nie rozumiem, mogę prosić o wyjaśnienie? Z góry dziękuję
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 1 sierpnia 2012 23:01
Jeśli wykonałeś poprzednie czynności to by zapisać zmiany klikasz przycisk "Save to new GS file" (u góry po prawej stronie programu). Pojawi się okienko do wyboru miejsca zapisu. Ze względu że było kilka przypadków z nie możliwością nadpisania pliku edytowanego,zalecam zapisanie go w innym miejscu niż oryginał. Później należy je podmienić.
Mam nadzieję że rozjaśniłem Ci sprawę.
Emir
Użytkownik
Dołączył: 15 października 2011
Wiek: 20
Skąd: Bartoszyce
Ulubiony pojazd: Neoplan N4416Ü
Stary post 2 sierpnia 2012 13:00
Bardzo dziekuje, teraz jest wszystko jasne Juz chyba wiem jak Ci sie odwdziecze
Kuna
Użytkownik
Dołączył: 5 września 2012
Stary post 5 września 2012 12:36
mam problem z kodami, robię według wskazówek ale nie działają ... proszę o pomoc
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 5 września 2012 19:51
Czy na pewno dokładnie tak to wykonałeś?
cytat:

(...)
2. Odnajdujemy plik settings.script robimy kopię zapasową tego pliku, następnie otwieramy go notatnikiem.
3. Odnajdujemy linijkę
$debug = false;
dokonujemy zamiany na postać
$debug = true;
4. Ostatnim krokiem jest dopisanie na końcu linijkę
$disableDebug = false;
(...)
marvix11
Użytkownik
Dołączył: 23 sierpnia 2012
Stary post 5 września 2012 21:35
Witam, to mój pierwszy post tutaj, jednak mam pewien problem. Mianowicie tworzę swoją własną mapę już trochę i ostatnio gdy próbowałem w nią "zagrać" i zobaczyć jak się prezentuje, takie oto coś mi się rzuciło w oczy:

[link]http://i48.tinypic.com/eir0qh.png

Z każdej perspektywy wygląda tak samo i wygląda na to jakby siedziało to w tym konkretnym miejscu.. Czy to coś poważnego? Czy to może np. tylko przez to że mam jeszcze dużo nie połączonych ulic idących w "pole" ?
marvix11
Użytkownik
Dołączył: 23 sierpnia 2012
Stary post 26 września 2012 19:27
Podbijam, na prawdę nikt nie wie o co może z tym chodzić?
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 25
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 4 października 2012 21:09
Witajcie mam taki problem!
Czy mozna jak rozpoczynam grę z piaskownicy czy istnieje mozlimość ustawiania tam znaków?

----------------------------------

Nawet z tymi pojazdami OJ Oj!!

----------------------------------

Robię 2 mapki
Dexter
Saselowo
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 25
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 4 października 2012 21:09
[usunięto]
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 25
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 4 października 2012 21:09
[usunięto]
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 25
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 5 października 2012 14:55
Mam fajnego linka z modem tylko nie rozumiem co to piszę
http://www.cimexchange.com/index.php?/files/file/72-build-menu-mod/
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 25
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 5 października 2012 14:56
[usunięto]
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 5 października 2012 17:31
Citiesinmotion proszę byś nie spamował - zacznij korzystać z opcji "edytuj"
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 25
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 6 października 2012 11:40
Witaj Was38.
Przepraszam że spamowałem ale jestem od kilku dni nic nie wiem mam problem nie wiem jak zrobić więcej miejsc w tramwajach tylko kupuje ( na linii 12 w Wiedniu moim jezdzi 30 tramwajów ) pomoż
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 6 października 2012 14:16
Cofnij się w tym temacie do góry do postu z dnia 20 maja 2011 11:37, wyjaśniłem w nim jak zmienić pojemność pojazdu.
Citiesinmotion
Użytkownik
Dołączył: 28 września 2012
Wiek: 25
Skąd: Łódź
Ulubiony pojazd: 805N
Stary post 6 października 2012 19:56
Ja to zrobiłem ale i tak jest pojemność 30 zamiast 100
Gabrielle
Użytkownik
Dołączył: 3 maja 2011
Wiek: 30
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: Solaris Maz.
Stary post 22 listopada 2012 22:28
Witaj Was 38! Mam do ciebie pytanie. Nie działa mi żaden mod na tej Grze, nie mod kamery 3D po prostu nic, już gubię się z tym gdzie ten idiotyczny folder Addons powinien być, tak samo i z folderem Metro? Robiłam tak jak tu piszą, ale się poplątałam w tym wszystkim... Nic nie działa, nie dodają się żadne budynki, nawet nie próbuje ingerować w sam transport nic nie zmieniam, tylko chcę ładnie zmieniać miasta modelować je polepszać, i nic. żaden s tech modów co tu znalazłam nie działa. Bardzo proszę mi pomoc, mogę zostawić gg lub skype, dla lepszego kontaktu.
Gabrielle
qrak147
Użytkownik
Dołączył: 18 stycznia 2013
Stary post 23 stycznia 2013 16:41
Witajcie Miłośnicy Transportu Publicznego ;-)

Zwracam się do Was z prośbą o pomoc. W zeszłym tygodniu wypatrzyłem grę "City in Motion" w sieci "Biedronka". Ponieważ interesuje mnie komunikacja miejska, bez wahania ją nabyłem (dodam, że wcześniej nie wiedziałem o istnieniu takiej gry...). Gra jest b.fajna, choć trochę mało rozbudowana. Szukając w sieci dodatkowych map, pojazdów, natknąłem się na tę stronę. Byłem zafascynowany tym, że będę mógł wgrać dodatkowe mapy i co najważniejsze pojazdy (w szczególności Ikarusy i Solarisy). Zalogowałem się na stronie, czytałem forum i wskazówki w nim zawarte i sądziłem, że dodanie nowych pojazdów będzie b. łatwe. Niestety okazało się zupełnie inaczej. Żeby nie obciążać
dysku systemowego "C" grę zainstalowałem na innym dysku. Tak jak we wskazówkach w folderze z grą stworzyłem folder "addons" w który wklejałem pobrane foldery z pojazdami (http://www.cities-in-motion.pl/plik.php?plik_id=66 oraz http://www.cities-in-motion.pl/plik.php?plik_id=64). Czy ktoś z Niestety gra wyłączała się podczas ładowania map standardowych z piaskownicy....

Mam teraz kilka pytań:
Czy pliki w tych folderach z pojazdami należy jeszcze otwierać jakimiś
programami, jakoś je modyfikować czy wystarczy wklejenie folderu z
pojazdem do folderu addons?
Czy potrzebne są jakieś patche, programy które pomogłyby mi zmodyfikować grę?
O co chodzi z wklejaniem pliku: "metro_log.txt"?
Czy korzystanie ze steama jest wymagane, aby były widoczne mody w grze?
Z jakich programów należy korzystać, aby gra CIM widziała wgrane pojazdy?

Generalnie pogubiłem się w tych wszystkich wskazówkach zawartych na
forum. Będę bardzo wdzięczny za pomoc w tej sprawie.

Pozdrawiam
Paweł
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 23 stycznia 2013 17:47
cytat:
Tak jak we wskazówkach w folderze z grą stworzyłem folder "addons" w który wklejałem pobrane foldery z pojazdami (http://www.cities-in-motion.pl/plik.php?plik_id=66 oraz http://www.cities-in-motion.pl/plik.php?plik_id=64).


Dobrze że stworzyłeś folder "addons", lecz mody które pobrałeś nie są pojazdami (przeczytaj uważnie opis danego moda)
Jeśli chcesz autobusy solaris to są do pobrania tu
natomiast Ikarusy tu

cytat:
Czy pliki w tych folderach z pojazdami należy jeszcze otwierać jakimiś programami, jakoś je modyfikować czy wystarczy wklejenie folderu z pojazdem do folderu addons?

nic więcej nie jest potrzebne. Wrzucasz do folderu addons.

cytat:
Czy potrzebne są jakieś patche, programy które pomogłyby mi zmodyfikować grę?

Zalecam dokonać aktualizacji gry do wersji 1.0.22
więcej informacji w tym temacie

cytat:
O co chodzi z wklejaniem pliku: "metro_log.txt"?

Nie wklejaniem pliku, tylko jego zawartości
Jest to plik który może pomóc w ustaleniu problemu z nie działającą prawidłowo grą.

cytat:
Czy korzystanie ze steama jest wymagane, aby były widoczne mody w grze?

Nie

cytat:
Z jakich programów należy korzystać, aby gra CIM widziała wgrane pojazdy?

Nie ma takich potrzeb, chodź istnieje program który ułatwia korzystanie z modów oraz dodaje kilka dodatkowych bardzo przydatnych, chodzi o Mod manager. Więcej tu


qrak147
Użytkownik
Dołączył: 18 stycznia 2013
Stary post 25 stycznia 2013 13:41
@was38
Dzięki wielkie za pomoc. Wypakowałem te pliki i nie wiem dlaczego, ale nie załadował się zwykły SU12... w każdym gmerałem przy datach wprowadzenia (zmieniałem na 1900 rok) ale tylko ten się nie załadował.

Próbowałem również wgrać tramwaj Tramlino BS z tąd http://www.cities-in-motion.pl/plik.php?plik_id=67, ale on również się nie pokazuje a zmieniłem w nim datę pojawienia się i zmniejszyłem pojemność do 65... Czy z uwagi na to, że jest to pojazd przystosowany do niemieckiej wersji to w naszej już nie pójdzie?

I z problemów z pojazdami mam jeszcze kłopot z MAN-ami, które są dostępne tutaj: http://www.cities-in-motion.pl/plik.php?plik_id=22
MAN-ów nawet nie mogę pobrać, bo na stronie forum są nie widoczne...

Czy są gdzieś zamieszczone takie pojazdy jak: Mercedesy, Jelcze 120 i 180, no i te MAN-y

Będę wdzięczny również i za tę pomoc ;-)
qrak147
Użytkownik
Dołączył: 18 stycznia 2013
Stary post 25 stycznia 2013 14:09
.
was38
Administrator
Dołączył: 18 marca 2011
Wiek: 34
Skąd: Warszawa
Ulubiony pojazd: pesa 120na
Stary post 25 stycznia 2013 19:54
Musisz pododawać polskie pliki językowe. Skopiuj plik językowy danego modelu i wklej w tym samym miejscu, następnie zmień nazwę na pl.strings

cytat:
MAN-ów nawet nie mogę pobrać, bo na stronie forum są nie widoczne...

Problem zgłosiłem Tadeo. Tymczasem możesz w zastępstwie możesz tą paczkę ściągnąć z
tąd

cytat:
Czy są gdzieś zamieszczone takie pojazdy jak: Mercedesy, Jelcze 120 i 180, no i te MAN-y

Tu masz repainty orginalnych pojazdów na np Jelcza Jelcz M180.


pawel6875
Użytkownik
Dołączył: 5 lutego 2013
Wiek: 17
Skąd: Bydgoszcz
Ulubiony pojazd: Herbrand GE-58
Stary post 6 lutego 2013 19:42
Nie widze pliku objects.gs
Strona Główna >> Pomoc >> Cities in Motion

Zaloguj się lub zarejestruj by dodać nowy post!

NEWSY
Premiera CSL już 10 marca
Premiera gry już niespełna za 2 tygodnie. Do wyboru są dwie edycje: standardowa lub delux.
Cities: Skylines zapowiedziane
W dniu wczorajszym na targach Gamescom 2014 Paradox Interactive ujawnił nową produkcję Cities: Skylines.
15 sierpnia
Cities In Motion 2: European Vehicle Pack DLC
Po długim czasie oczekiwania doczekaliśmy sie kolejnego DLC. Tym razem będzie to 5 pojazdów europejski w skłąd których wchodzą 2 autobusy, tramwaj i 2 składy metra.
Players Choice Vehicle Pack - premiera 17.06.2014
Players Choice Vehicle Pack to DLC do Cities In Motion 2, zawierające pięć nowych środków transportu, wybranych przez graczy drogą głosowania. Rozszerzenie zawiera: tramwaj Tatra 4m, pociąg metra Capi
12 czerwca
Premiera DLC Cities in Motion 2: European Cities. Przecena na CIM1 & CIM2 wraz z dodatkami
Dziś debiutuje nowe rozszerzenie do Cities in Motion 2 zatytułowane European Cities. Z tej okazji przeceniamy \\\"jedynkę\\\" i \\\"dwójkę\\\" oraz wybrane DLC ? wszystkie gry objęte ofertą są dostępn
ARTYKUŁY
e-SimCity.pl - polski fansite serii Sim City! EuroTruck-SIM.pl - polski fansite Euro Truck Simulator 2
SONDA
Czy kupiłeś/kupisz drugą część Cities in Motion?
Tak, kupiłem/kupię od razu w chwili premiery 45%
Tak, planuję niebawem kupić 16%
Kupię, gdy nieco stanieje 15%
Nie zamierzam, ukradłem piracką wersję 10%
W ogóle nie zamierzam grać w CiM2 13%
Łącznie głosów 239
Zaloguj się lub zarejestruj, by oddać głos
© 2011-2012 Cities-in-Motion.pl gfx by LESZ3u